Otroligt..

De är otroligt att några läsare fort är kvar! vi har tagit ett paus i en månad till skolan slutade.. Jag (Sofie) tjänar just nu pengar tills jag ska shoppa med min vän någon dag vet inte vilken vän de blir pga att Julia ska till Sundsvall så ja.. Men iaf Senare ska jag kolla på film städa m.m just nu har jag inget för mig blir nog inte så att jag hittar på ngt senare heller.. Jag har haft en riktigt sur vecka jag har varit sur hela jävla veckan! I dont know why .. ^^ haha ;p Aop sen vet jag inte hur de blir med att städa mitt "rum" elr extra rum är här när jag vill vara själv eller är trött på o vara nere! Jag behöver faktisk ett privatliv jag också även fast jag är ung och dum hah :) Men jag vet inte hur mycket jag kommer blogga framöver , de blir upp till bevis helt enkelt ! ;-)

Kommentarer
Postat av: iiissa☮

hehe ah det blir oftast blgogpauser på sommaren :P



ska själv till isle of wight på språkresa i 3 veckor så jag kmr också va väldigt oaktiv^^



kram!<3

2010-06-14 @ 18:49:47
URL: http://iiissasplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0