10 :o

Eftersom Julia gjorde hiss och diss gör jag en ny sak! :) Den här saken kommer att hamna på hiss och diss annars kommer vi få väldigt många kategorier! ;-)

kommentera gärna och säg vad ni tycker! ^^







1.Jag sjunger i duschen!
2.Jag hatar när folk har lika kläder som mig..
3.Jag SKA bli känd någon dag inom ******** elr ****** .. :-)
4.Jag har svårt att komma på fjärde saken ..
5.Jag driver 2 bloggar ! Denna och en annan !
6.Jag tycker min familj betyder mer än mina vänner , helt kalrt !
7.Jag vill ha mycket men har inte råd med allt ..  ( Skulle kosta runt 7 tusen , kläder och en systemkamera ^^ )
8.Jag har diabetes och är gluten.
9.Jag tycker att folk som sviker är skit , stick elr ge upp ?
10.De finns bara en person som jag gillar till 200 % av hela mitt hjärta om man inte räknar med familjen :-)





Hoppas ni förstår vad de går ut på! ;-) Ska typ dra nu men vi hörs bitches ! ^^ Nej jag skojade men vi hörs. Puss (L)

// S C A S Sofie Caroline Sö******n Ah**** :-)

Kommentarer
Postat av: iiissa♥

oj, både diabetes o gluten :o

nte kul direkt men du kanske har vant dej...<3

2010-05-05 @ 18:59:12
URL: http://iiissasplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0