Stop!

Jag sitter och äter ett äpple och sjunger ! På Stop! - Sibel. Jag tyckte den va riktigt bra! :) Fartfylld och så! Aja jag ska snart dra ut till taxin men kanske uppdaterar på skolan elr ngt sånt :-) Anywaaay.. JULIAUPPDATERA DIN LILLA GRIS! ;o nöff nöff ;p Hahaha , nej jag bara skoja de här går ju bra! ^^ Men vet ni , de kom fler besökare igår när vi började små uppdatera lite!  :) Iaf nu ska jag ta lite mjölk sen ska jag typ ta ett tuggummi sen så ska jag kolla efter taxin och efter de ska jag gå ut ! :-)


//  S


Kommentarer
Postat av: moa

Svar; Säg till när ni lagt till mig, så gör jag detsamma :D

2010-05-04 @ 08:26:30
URL: http://moathemoses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0