Yeey!

Julia vill åsså testa  :')



1.
Jag sjunger. Jämt! Nynnar alltid på någon sablans låt!
2. Mina föräldrar är skilda.
3. Jag blir lätt avundsjuk.
4. Jag vågar bjuda på mig själv.
5. Jag gillar en person som jag i själva ve8rket vet att ja aldrig kommer att få.
6. De flesta tycker jag är knäpp eller bara barnslig när jag berättar vad jag ska hålla på med i framtiden. Men jag skojjar fatiskt inte.
7. Jag tänker slipa ner en tand nästa gång jag är hos tandläkaren.
8. Jag och min pappa brukar spela gitarr och sjunga tillsammans.
9. Jag är född till min framtid.  (ja, den kan ni ju klura på.)
10. Jag är för rädd för att kolla på skräckfilmer.


(*** **** ** G**)  (den ni!)  ;D


hihihi, det var ju kuul!  :)  tack sofieSnopp :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0